14 Şubat 2010 Pazar

Ne Var Bu Kitapda Yahu????


Ilk defa böyle birşey başıma geliyor, şoktayım!!! iki gündür yeni başladığım, Fabio Volo'nun kitabını elime alıyorum, birkaç sayfa okuduktan sonra birden nefesim kesilmeye başlıyor.
Daha kitabın başındayım, konuya bile adam akıllı giremedim, öyle ağır bir kitap falan da değil, ne oluyor anlamadım. Ama elime aldıktan, birkaç sayfa çevirdikten sonra daha derin nefes almaya, iç çekmeye, kalp atışlarımı duymaya başlıyorum.

Acaba son zamanlarda çok okudum, ara mı vermek lazım diye bile düşündüm de bunca yıldır okuyorum, birşey olmadı da bu ne? Acaba başka bir kitaba mı başlasam dedim ama şimdi de içim içimi yiyor bu kitabın içinde ne var , acaba hayatımı değiştirecek bir mesaj falan mı var diye :).
Onun için inat ettim yeniden elime alacağım birazdan da çok acayip birşey bu...Öleceğim sonunda galiba ya meraktan yada heyecandan ...

Buarada olması gereken, eskilerden bir pazardı bugün. Öğlen anotherstar'ın telefonu ile uyanıp, nişantaşında keyifli bir kahvaltı, arkasından HK, arkasından ev, telefon trafiği; önce bebish, sonra l.buddha, sonra amour...hepsinin hikayesi üç aşağı beş yukarı aynı, hepsi şahane kadınlar, hepsi birbirinden kool...Nihayet ve nihayet aylardan sonra konu ben değilim durumu halen devam ediyor; onlar anlatıyor, ben dinliyorum ve bundan çok memnunum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder