17 Aralık 2009 Perşembe

Kapalı! Birkaç saate dönerim...



Artık tam kıvamına gelmiş Mauro ve benim için hazırladığı, o uzun araba yolculuklarımızı keyifli kılan cd'leri sayesinde ,Reggio Emilia'dan Fidenza'ya, halledip bütün işlerimi Fidenza'dan da Rapallo'ya ulaştım ve çok değil birkaç saat sonra da ona kavuşacağım...

Laf anlatmamak, işin biraz da sihrini bozmamak için haber vermediğimden kimseye, burnumu kapı dışarı çıkaramıyorum birileri ile karşılaşırım diye...Biraz uyumak, dinlenmek, hazırlanmak lazım zaten, 3 kıtada olay olan buluşma için...

Bruna bana güvenmiyor, yapabileceğime inanmıyor, cammellini ise ona; bense bu akşama kadar tıkadım kulaklarımı herkese, kendime bile..Duymuyorum söylenenleri, dinlemiyorum demek istediklerini...Bu akşama, onunla buluşana kadar kapalıyım; çünkü benim için şuanda sadece onun aklından geçenler, onun dudaklarından dökülenler önemli...Çünkü ben şuanda sadece onun için bildiğim yoldan dönerim...Çünkü şuanda sadece O var, gerisi yok, tabii bir de deli gibi atan bir kalp ile, zaptı zor heyecan var...

Herşey güzel olacak! Şimdi gidip uyuyorum birkaç saat...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder