31 Aralık 2009 Perşembe

2009 Neden İyi Geçti?



Genel olarak sevmediğim, neredeyse başından beri bitmesini beklediğim, enerjisi çok düşük bir seneydi 2009. Böyle söylediğim ve düşündüğüm için kızsam da kendime farklı göremiyorum. Etrafıma bakıyorum, kendime bakıyorum ve çok da kötü şeyler yaşamamışta olsak hepimiz bir sakiniz, eski neşemiz, canlılığımız, pırıltımız yok. Sabahtan beri facebookdaki tüm dünya insanların statusları da bu düşüncemi onaylayınca, gerçekten memnunum bittiğine...

Tam da bunları daha da derinleştirerek yazmayı planladığım bir zaman da, çok severek ve devamlı takip ettiğim, yazılarından çok samimi bulduğum bloggerlardan aslı bir yeni yıl hediyesi istedi; 2009 un neden iyi geçtiğini gösteren beş sebep yazın deyiverdi.
Hayatımın her yerinde sosyaleşen ben, bu bloğu sadece bana özel kılsam da, aslı'nın teklifi belki de bulunduğum bugün psikolojisine de uygun diye , kafamdakilerin dışında onun dilediği gibi yazmaya karar verdim.

İşte bu sebeplerden dolayı 2009 çoooook şahane bir seneydi :


  1. Yıllardır hayal edilen deniz bebek geleceğini haber vererek, değil sadece bu senenin, hayatımın en mutlu anlarından birini yaşattı bana.
  2. Tıpkı annemlerin babasına yaptığı gibi, kendi annesi ve babası ve bizler 3 yaşından beri kafasına soktuğumuzdan "ben Harward'da okuyacağım, çaycı olacağım" diyen ilk gözağrım yiit, allahtan seneler içerisinde çaycılık kariyerinden vazgeçti ama sonunda en büyük hayali NBA oynamayı keşfettiğinden beri girmek istediği tek okul Robert Koleje girdi. Daha çocuk yaşında bir hedef belirlemesi ve hayalinin peşinden gitmiş olduğunu görmek, en az onu gerçekleştirmesi kadar harikulade bir histi benim için.
  3. Her zaman kişinin farkındalığının çok önemli olduğunu düşünen ve yıllar içerisinde hep biraz kişisel gelişimi ile ilgilenen ben, en çok meyvaları bu sene topladım. Hayatımdan uzaklaştırmam gerekeni bulmak, hayattaki herşeyin benim ilgili olmadığını, can sıkıcı ve zor durumlarda biraz sakin durmak, olaylar karşısında herzamankinden daha çok yapıcı çözüm bulmak, huzur verdi hayatıma.
  4. Hiç beklenmedik, hem de herşeyin hiç olmadığı kadar iyi gittiği bir zamanda herşey dağılacakmış hissi yüklendiğimde, yıllarca söylediğim kocaman lafların boş olmadığını görmek daha da güçlü hissettirdi. Bundan sonraki senelerde de ilerleyebilmem için daha da cesaret verdi.
  5. Veeee en son olarak, bu bloğun hayatıma girmesi, kimseye birşey katmaya çalışmaksızın, sadece kendim için, sadece kendim ile ilgili, içimden nasıl geçiyorsa, canım nasıl istiyorsa yazabiliyor olmak, enerjimin çok düşük olduğu zamanlarda bile çok keyif verdi. Çccukluğumdan beri sevdiğim yazmayı, disiplinli bir şekilde hayatıma yeniden sokabilmiş olmak, çok çok yakınlarımı bile sanki biraz daha yakınlaştırdı.
2009 sadece bunlar için bile güzel bir seneydi ama 2010 inanılmaz olacak, yeni yıldan çok ümitliyim çok.

2 yorum:

  1. Çok tatlısın:)
    Bir daha oku bak, kızıyorsun 2009'a ama ne güzel, ne büyük şeyler yapmışsın. 2010'dan daha da ümitliyiz değil mi :)

    Not: Yiit'e helal olsun, lütfen bunu ona ilet, umarım hayalleri gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  2. 2009'a ait güzel şeyler bulmaya çalışınca gerçekten de ne güzel şeyler yaşamış olduğunu gördüm :) Ne olursa olsun bir sürü mutluluk verici olay başına gelmiş, darısı 2010'un başına.

    YanıtlaSil