9 Eylül 2009 Çarşamba

SEL...ve Affetmek

Günlerdir uyarısı gelen SEL bu sabah Istanbul'u vurdu...
Insanlar uyandı,kafalarında kim bilir ne düşünceler ile işlerine doğru yola çıktılar ,kimileri işyerlerinin artık olmadığını gördü,kimileri ise daha feci bir şekilde bir daha hiç geri dönmediler...
Her ne kadar bu insanlar,yine kendisi gibi olanların hatalarından dolayı hayatlarını kaybetmiş olsalar da,yine bu afet bana doğanın deli kuvvetine karşı ne kadar güçsüz olduğumuzu bir kere daha hatırlattı...
Devamlı planlar, ileriye yönelik hayaller,gereksiz kavgalar yaparken aslında bir dakika sonra ne olacağımızın bir garantisi olmadığını ve kendi küçüçük hayatlarımızda aldığımız bir takım kararlar dışında gidişat ile ilgili hiçbir gücümüz olmadığını düşündürdü..ve bu çok klasiktir, her doğal afet ve ani bir ölüm ve kaza haberinden sonra ilk akıllara gelen düşüncelerdir...
Insanlar işlerine gitmek için yola çıktılar ve geri dönmediler,bundan ötesi yok işte...Onun için ben bugün "affediyorum"...
Bütün olanların benim dışımda geliştiğini,olayların gidişatının kontrol edilemediğini ve hiç istenmeden canımın acıtıldığını ve bundan dolayı çok fazla üzünüldüğünü  kabul ediyorum ve affediyorum... Veeeee l.buddha ile d.p.s e kocamannnn öpücük yolluyorum..
İnsanın geceden sabaha fikri değişir mi ? Bir gece öncesi öyle olmalı,böyle olmalı diye şartlar koyarken ,ertesi gün mevcut durumda hiçbir değişiklik olmamışken,birden bire " ben affettim " diyebilir mi ?
Evet der ve işte diyorum...Dün benim ve ailem için , bugun ise ve suhu için hayatlarının en güzel günlerinden biriyken, aynı gün başka bir yerlerde,başka aileler için hayatlarının en kötü günü..birileri sabah evinden çıktı ve bir daha geri dönmedi,işte bunun için hayatta herşey olabilir ve daha 24 saat geçmeden fikrini değiştibilirsin...
Doğanın deli gücünün önüne geçemezsin ama kızgınlık bir delilik hali olduğuna göre,kendi deliliğin önüne geçebilirsin...
"SEL" bir doğal afet..."AFFETMEK" ise erdem...

Bugün küçücük bir adam daha geldi dünyaya,babasının aynısı...gün boyu tatsız olaylardan dolayı görmeye gidemesem de kendisini,fotograflarını gördüm,çok güzelll...Ruhu,aklı ve şansı guzel olsun küçük adamın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder