21 Eylül 2009 Pazartesi

CIRQUE DE SOLEIL


Hamburg,18.09.2009

Bu senenin başıydı, oturup karar verdik Cirque De Soleil seyretmeye ve 
başladık araştırmaya.En sonunda Bilbao turnesi seçildi.
Herkes bir heyecanlandı..
Biletler rezerve edildi, oteller araştırıldı ama sonra neden bilinmez 
gidilemedi.
Ben üzüldüm, yeri geldikçe lafını ettim ,kızdım birilerine ama sonra 
unuttum....

Hamburg'a giderken aklımda bile yoktu, sabahın köründe havaalanına giderken
öğrendim Cirque De Soleil'in orada turnede olduğunu ve o akşam için 
yer olduğunu...
Ve bir kere daha,önemli yada değil, büyük yada küçük, neyi gerçekten
istersen birşekilde sana gönderildiğine inandım...

Hamburg'a gittiğimiz an biletleri aldık akşamına ve gittik.
Hayatımda ağzım açık,kalbim küt küt seyrettiğim tek gösteri idi. 
Kelimenin tam anlamı ile muhteşem.
Muhteşem bir müzik, muhteşem kostümler , muhteşem performans ve 
muhteşem bir Show.
Aklımdan geçen tek cümle ise " bunlar insan değil "...
2 metre ötemdeki akrobatları ve yaptıkları inanılmaz hareketleri 
seyrederken iki şey düşündüm:
Birincisi hayatta bizi frenleyen en önemli motivasyon "KORKU" ki aynı şeyi Into The Wild 
filmini seyrederken de düşünmüştüm.
İkincisi ise insanoğlunun gerçekten isterse ve çok çalışırsa 
yapamayacağı şey yok.

Korkunun çok güçlü ve aşılması zor bir duygu olduğuna inanıyorum; 
hayatta yapamadığımız birçok şeyin arkasında doğuracağı fiziksel veya duygusal 
sonuçlar ile başedemeyeceğimiz korkusu var. 
Halbuki korkulardan ve negatif düşüncelerden arınabilsek herşey ne 
kadar daha rahat, zengin ve guzel olacak...

l.buddha nın hediyesi idi bu bana..Hamburg her anlamda çok güzel bir anı olarak kaldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder