7 Kasım 2009 Cumartesi

Yazabilmem Lazim...


Birgun bir yazasim geldi ve basladim yazmaya. Bazen yazarak daha iyi ifade edersin hissetiklerini hatta bazen yazarak daha iyi anlarsin gercek hislerini; iyi bir egzersizdir yazmak, icinden nasil geliyorsa, durustce, korkmadan...
Ben de boyle basladim ama, basta sadece kendime ve "tanimadigim" milyonlarca insana acmayi dusundugum bu blog, son zamanlarda cok cok cok sevdiklerim tarafindan da okunmaya baslandi...Hosuma da gidiyor okuyor olmalari, ama farkettim ki yazarken bir dikkatli davranmaya,  daha bir secici olmaya, " yok simdi bunu boyle ifade etmeyeyim " seklinde bir zorlamaya  basladim kendimi. Derdim bilmedikleri seyleri ogrenmeleri degil, zira okuyanlar zaten olan biten herseyi bilenler, derdim burada, yazilarimla daha da guclu bir sekilde ortaya cikan hayal kirikliklarimin, uzuntulerimin, saskinliklarimin ve kizginliklarimin onlari uzmesi, benim icin uzulmeleri.


Canlarim yaziyorum cunku kendimi daha iyi hissediyorum. Korkmayin okurken, dertlerim kimseninkinden daha buyuk degil. Korkmayin,uzulmeyin okurken, ben iyiyim. Telaslanmayin, degismedim, daha cok hassaslasmadim ben. Hep benzer duygular ile yasadim tecrubelerimi, tek fark sizler hep dinlediniz ama okumadiniz sayfalarca.


Derdim kimseye birsey katmak, kimseyi aydinlatmak degil..Yaziyorum cunku kendimi iyi hissediyorum, onun icin ozgurce, korkusuzca, engelsizce yazabilmem lazim. Ne olur uzulecekseniz okumayin


1 yorum:

  1. sanırım, ben de "yazarak kendini daha iyi ifade edenlerden biri"yim..
    söylemek istediğim en özel şeyleri sıklıkla yazarak aktardım karşımdakine..

    yaz mutlaka.. kimse okumasa dahi yaz.. yargılamadan, derdi yanlış anlamadan okuyacak birileri elbet çıkacaktır; ama çıkmazsa da, who cares? yaz sen.. yaz ve iyi hisset..

    YanıtlaSil