12 Kasım 2009 Perşembe

İkincisine Ne Gerek Vardı Ki?


DENİZ bugün tam 16 haftalık ve biz bugün onun artık bir kız çocuğu olacağını biliyoruz...
Keyfimiz hakikaten çok yerinde.
O kendince doğru olduğuna inandığı zamanda gelmeye karar veren, ısrarla çağrılmış ve gelmesi için uğraşılmış olmasına rağmen bildiğinden şaşmayan bir çocuk, annesi gibi yani. Geleceğini haber verdiği zamanı ve bir kız çocuğu olarak gelmeye karar verdiğini göze alarak " biliyorum geç geldim ama senin tüm hayallerini gerçekleştirerek geliyorum " der gibi bir hali olduğunu düşünüyorum, çok ümit vaad eden bir çocuk yani.
Annesi bugün ilk defa "sakin ama çok güçlü bir kız olacak" gibime geliyor dedi, bense "çok şanslı olacak" dedim çünkü varlığından haberdar olduğundan beri onun ile ilgili hissettiğim en güçlü duygu bu. Nasıl herkese erkekmiş gibi geldiğinde ben kız olacağını biliyordum, işte bunu da öyle biliyorum.

Tabii ki, anneye ortak çıkmadan ve bedavadan kardeş sahibi olan madame marika jr. bu kız çocuğu haberine pek bir sevindi, zira o da erkek olacakmış gibi hissedip extradan hislenenlerdendi. Gerçi bebeğin adını öğrenmesi ile hevesi biraz kursağında kaldı ama 10 yaşında olmanın verdiği dayanılmaz hafiflikle; "ne alaka yaaa? zaten bir tane Deniz var, ikincisine ne gerek vardı ki? " yorumunu yapıp konuyu kapatmayi tercih etti :) 

Kendisi aslında büyüğünün izinden gidenin birincisi. Onun gibi olmak, o ne yapıyorsa aynısını yapmak istiyor,  bayılıyor aslında , rol model olarak görüyor ama işte şu anneanneyi paylaşmak var ya bunu bir türlü içine sindiremiyor. O paylaşılamaz kadın gelip de ona "kuzucum, canımın içi" diye sarılıveriyor ya dişlerini sıkarak ve içine sokarcasına, işte orada bizim madame ın içinin yağları eriyiveriyor. Oburu de az değil ama çocuk ile çocuk oluyor kimi zaman, biliyor ya yumaşak karnını oradan vuruyor, sırf onu dillendirmek ve eğlenmek için...

Gel Deniz'cim gel, çok matrak bir aileye geliyorsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder