20 Kasım 2009 Cuma

Bu Sefer Kicim Acik Kalmis Olabilir



Turkuaz mavisi, cam gibi bir suyun uzerinde duran bembeyaz, sasali bir motorayat goruyorum. Sahipleri mafya, takim elbiseli agir abiler; ve biz bir grup mission impossible ekibi, en son teknoloji ile gunluk guneslik havada bu yati buzlarla kapliyoruz. Tekne ve cevresindeki denizin biz kismi cam gibi buzlaniyor. Gorevi tamamlayip, zulaya yatiyoruz. Abiler geliyor once sok oluyorlar, patron orta boylu acik tenli duzgun gorunumlu ama acayip sinirli. Ne oldugunu anlamaya calisirken bir bicagi eline alip da, soguk olmadigini ve kesmedigini farkedince oyuna geldiklerini anliyorlar.

hop hoppp anotherstar ile Sardunya adasindayiz, aslinda alakasi yok, oldugumuz yer Movenpick otelinin lobisi, asansor onu..Osbik ile bulusuyoruz, uzerinde Ataturk mayosu, gunesleniyor, dip dibe binlerce insanla beraber. Yuz yildir taniyorum bu adami ama fazla samimi davranmiyorum, anotherstar bozulmasin diye, etrafima bakiniyorum...

hop hoopp koca bir salondayiz, i.liselilerle dolu. Bir pencere onunde salona bakarken uzaktan bizden bir donem kucuk cagla'yi goruyorum; boyu daha uzun, zayif ve kahkul kesilmis uzun saclari ile cok guzel. Utangac bir ifade ve kararsizlikla bir ileri iki geri bana dogru yaklasiyor ve 10 metre onumde duran brozzi ile konusmaya baslayip, boynuna sariliyor hasret ile. Nerden tanisiyorlar bunlar diye saskin bakarken birisi "eskiden onlar birlikteydi, cagla onu hic unutamadi" diyor, daha cok sasiriyorum.
Birden salonun en ucuna gidiyorum, verdak dogum yapmis, kucaginda kucucuk bir bebek bir yatakta oturuyor, ayaklarini sallandirarak. Once tepelerinden bakip kimseye benzetemiyorum bebegi, sonra birden kendi kizinin birebir aynisi ama aynisi ama aynisi oldugunu farkedip sok oluyorum: "verdak bu zeyno'nun ikizi" diyorum. Sanki 2 sene ara ile kizinin ikizini dogurmus gibi...

Sonra uyaniyorum...
Rey'in yorumu "sanki cikiyorsun bulundugun psikolojiden ve eskine donuyorsun" oluyor. Ruyanin bana hissetiktirdigi duyguyu dusunup mantikli buluyorum...

2 yorum:

  1. unuttum ben rüya görmeyi:(

    yağmurlu, soğuk yahut karlı bir pazar sabahı... sarmalandığım yorgan... sıcak yatak... mutfaktan gelen sucuklu yumurta kokuları... ve güzel bir rüya... ne iyi gelirdi:)

    YanıtlaSil
  2. demek ki gayet derin uyuyorsun okuzcumm ki bana sorarsan bu super birsey; cunku hepimiz ruyalar goruyoruz ama anca uykunun benim gibi daha derin fazina gecemeyenler ruyalarini hatirliyorlar...
    Gerci ben ruyalari seviyorum ama bazen benim bile agzimi acik birakan fantastik sahnelerin sabahinda cok yorgun kalktigim oluyor. Ama yine de ruya gormek guzel!

    YanıtlaSil