20 Kasım 2009 Cuma

16-20.11.09


Camellini, rossi ve ileride hatirlamasam da olur 4 kisi daha istanbulda bu hafta.

Camellini seker, rossi gun icerisinde sinir bozucu, gunun sonunda ise eglenceliydi yine.
Su hersey benim istedigim gibi olacak simarikligin olmasa ne guzel olacak ama olmuyor iste. Kocaman cussen yeter farkedilmene zaten, daha fazla kendini gosterme telasin nedir bir anlasam. Iki saatlik isi abartisiz sekiz saatte yapmana, zamana karsi yarisiyor olmamiza ragmen sabir gostermeyi kabul etmis olmam, seni onemsedigimin en buyuk gostergesi zaten ama en vazgecilmezim oldugunu hissetme cabasi neden? Degilsin iste, kimse vazgecilmez degil...Yaparim isimi, elimden gelenin en iyi sekliyle, bakip sonuca ona gore davranirim. Tamam arkadasimsin disarda, tamam hep olacaksin o hayatta da burasi baska sen de biliyorsun, iki defa hata yapsam sen affeder misin acaba? Canimsin, arkadasimsin deyip sirtimi sivazlayip, goz yumar misin? Yumamazsin, yummamalisin da zaten. Sana yabanci da olsa bu terim "ne kadar ekmek o kadar kofte" sekerim, arkani yaslayip kocaman bir isme, en azindan bana "ben herseyim" diyemezsin. Iyiyiz boyle, ben memnunum, mennuniyetimi de yeterince gosteriyorum, sen de bunu gormeye basla, zorlama bence sansini  fazla.


CHANGA....neredeyse 4 seneden sonra yeniden ilk defa gittim bu hafta. Menu disinda hersey ayni, sanki hicbir sey eskimemis ve duzeltimeye gerek duyulmamis gibi. Seneler seneler once Istanbul'daki sanirim ilk fusion mutfagi olarak acildiginda o zaman icin enteresan mimarisi ve aksesuarlarinin hala goze hos gelmesi cok hosuma gitti, hatta taktir ettim, nasil bir ileri gorusluluktur bu diye.
Tradizional yemek zevki olanlar icin cok da uygun bir yer degil tabii ama gecen haftalardaki bir konser sohbetinde adi gecen mekani gorme simarikligi yaptigi icin rossi, hepberaber kalktik gittik ama cocuklardan ikisi icin yemekleri olabildigince onlarin yiyebilecegi sekle sokmaya calismak bir hayli zor oldu. Ama ne yalan soyliyeyim benim icin guzel oldu, bir yere uzun sureden sonra ilk defa gittiginde kisa bir sure icin zamanda yolculuk yapiyormus gibi hissedip, keyif aliyorsun.


Hepsini torlayip toplayip gonderdikten sonra, hazir kendimi kus gibi hafif hissettigim bugunde, haftalardir goremedigim ve cok ozledigim l.buddha ve flavia ile yemek organizasyonu yaptim. L.buddha hayatinin "kendini gelistirme" bolumunu yasiyor, cok da hosuma gidiyor bu durumu. Devamli yeni birseyler deneyip, kendini gelistiriyor. Arastiriyor, buluyor, bunca hatta belki de hayatinin en yogun oldugu bu donemde yine de zaman ayirip, usenmeden, yorulmadan toplantilara katiliyor. Bu gecede yine cok enteresan programlara biraktigindan kendini katilamadi bize ama flavia ile bulustuk ve tam da gunun ruhuna uygun supriz haberi verdi.
Flavia hamile...Cok guzel bir haber, gerci onun icindeki cocuk isteginin ne kadar guclu olup olmadigini daha once hic konusmamistik, beklemiyordum boyle bir haberi ama oylesine cok sevindim ki...Dunyaya cocuk getirmesi gerekenlerden onlar...Cok seker, deniz'e super bir arkadas geliyor. Kesin anlasirlar bunlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder