26 Kasım 2009 Perşembe

Gitmeden Hemen Once ≠ 2

Hic bana uygun olmasa da aylar öncesinden ayarlandi biletler, hic ben gibi olmasa da aylar öncesinden ayarlanan seyahat icin heyecanlanildi ve sonunda cok sevgili dr.u'yu ziyaret zamani geldi.
Bekle beni New York geliyorum...10 koca yıldan sonra, büyük bir heyecan ve istek ile geliyorum hem de biraz sakin durmam, biraz uzaktan bakıp olaylara, en son dünkü (çok çalışmam lazım ≠ 4 ) timida mora'nında ani bombasından sonra, celallenmeden karar verebilmem icin sehri terketmek için en doğru zamanda geliyorum.

Zamanlama süper, ekip süper (e.e, y.e, dr.apo, dr.ozd,crown, turks), orada bizi bekleyen süper...2 yılı aşkındır orada olmasına rağmen, bir türlü ayarlanılamadığı ve benim için her Amerika seyahati crown'dan dolayı LA'ye olduğundan, malesef dr.u'ya bir türlü sıra gelmemişti. Ama durduk durduk hepimiz toplanıp dr.u'ya bayram ziyaretine karar verdik. Bekle bizi u'cum, bekle beni crown'cum, birazdan mahser gibi kalabalik havalanini terkedip, geliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder