21 Kasım 2009 Cumartesi

Kadim Dostum



Bazen susmak, susman gereken zamani ayarlamak lazim. Kas yapayim derken goze zarar vermemek, dinlemek ama sabir gosterip yorum yapmamak lazim; kendi dogrularinla yardim etmeye calisirken, niyet iyi de olsa kanayan yaraya, tuzlu parmagi sokup bastirmamak lazim. Bir yarari yok cunku, kisi istemedikce yada kendine gore dogru yolu dogru zamanda bulmadikca bir yarari yok. Oyle olsaydi crown hala bugun ayni dertleri yasiyor olur muydu? Onun icin fazla olaya kaptirip kendini, cengaverlik yapmamak, karsindakinin uzuntusune daha da uzuntu katmamak, sadece ihtiyaci oldugunda orada olmak lazim; tipki zey'in yaptigi gibi...

Kimselere benzemeyen arkadasim benim; kendisine sunulan imkanlara ragmen hic kolaya kacmayip hep en iyisini kendi cabasi ile ulasan, mesafeliymis gibi gorunup ihtiyacin oldugunda yanindan ayrilmayan, cocuk sevmezmis gibi dusundurup en sevkatli ve en iyi anne olan, derdinle dertlenip uzaktan hep takipte olan kadim dostum... Iyi ki dogmussun sekerim...

Onu gordugum son haftalarda hep bir icim aciliyor; dogum sonrasi o ilk soktan sonra yeniden yuzunun parlakligi ve gozunun isiltisi geri geldi, inanilmaz guzel gorunuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder