21 Nisan 2010 Çarşamba

Un Colpo All'anima



Bazen beklediğin beklediğin gibi gelmez, bazen istediğine istediğin şekilde sahip olmazsın; bazen bir şarkı koyarlar önüne sadece sen anlarsın ne demek istediğini. Yeter mi peki? Ben bilmiyorum ama ansızın çarpan kalbimi ve beynime sıçrayan kanı sakinleştirdiğine göre belki de yetiyordur. Yoksa benim gibi tesadüf diye bir şeyin varlığına dair inancın, küçücük bir jest günü kurtarmaya belki de yetiyordur.
Peki her karşına çıkan sorunun cevabını biliyor musun? Ben bilmiyorum ama bulana kadar yılmıyorum, bulmaya çalışıyorum.

"Non ti sai nascondere per bene; quante volte sei passata, quante volte passerai? E ogni volta e' sempre un colpo all'anima "

2 yorum:

  1. Bence o küçücük şeyler günü kurtarmaya kesinlikle yetiyor. Sen istediğin ve kıymetini bidiğin sürece de hep olacaklar. Hep güzel şeyler düşündürtecek şarkılar, küçük de olsa sadece gününü değil haftanı kurtaracak güzel tesadüfler bulsun hep seni.

    YanıtlaSil
  2. seni de oyle Aslı :) sevgiler....

    YanıtlaSil