13 Nisan 2010 Salı

MILANO-RAPALLO-MARANELLO-SCORZE'

Saat 05.30 da başlayan koşuşturmanın ilk 5 saatini hatırlamıyorum. Uyuyarak yaptığım duşu saymazsak, yataktan arabanın arka koltuğuna doğru süzüldüğümü, Mauro'nun düşünüp getirdiği yastık ve battaniyeyi görünce sevindiğimi hatırlıyorum ama gerisi yok tabii. Bir gözümü açtım, Rapallo gişelerindeydik, zorladım etrafa bakınayım diye ama 2 dakika için alarm kuran ben tabii ki beş dakikalık yolum olduğunu bildiğinden boşverrrr yat yeniden dedi, devrildim. Gerçekten beş dakika sonra bırakmam gereken paketi o uykusuzluğa rağmen kimbilir ne ümitlerle bıraktıktan sonra, girdiğimiz noktaya tam 12 dakikada ulaşip, Rapallo gişelerini çıkarken yine dalmışım. Ikinci kere açtığımda ise Maranello'ya gelmiştik, saat 10.15 idi, artık uyanma vakti idi.

Uga'yı gördüm son kez eski firmasında, yeni yerine uğurladım kocaman sarıla sarıla. Akşamında yeniden yollar yollar, yollar boyunca telefonlar, heyecanlı bekleyiş, heyecanlı bekleyişin arkası yarına dönmesi, michi'nin dedikoduları, mr.italy'in komik hikayeleri, amour'un bir türlü çözümlenmeyen dertleri derken Scorze'...
Scorze' de hoşuma giden Antico Mulino oteli...Ikinci kez kalıyorum, sevdim ben burayı. Yıllar yıllar önce geldiğimde bir tek Albergo Centrale vardı bu civarda; o hala var gerçi ama allahtan yenileri de yapılmış da güzel odada, hızlı internetimle bütün günün, yolların ve heyecanın yorgunluğunu atabiliyorum...

Bugün kopuktum Istanbul'dan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder