17 Ocak 2010 Pazar

Cahil Değiliz ama Periyiz...



Çorapsız giyilen elbiselerin altından içlere işlenen, karınlara ağrılar sokacak kadar buz gibi, yağmurlu bir hava, crown, süpriz yapan brozzi , sakin, kastırmasız, güzel bir cumartesi.
Hediye alınacak bahanesi ile girilen H.N ve kimseye birşey almadan salt gelecek haftaya hazırlanan ben, yine brozzi, yemeler icmeler, ama daha fazlasına gerek yok brozzi.
Eyvahhh crown çok amerikalı olmuş, Ferzan'ı tanımıyor, hemen zevkle ve heyecanla tanıştıralım partisi.

Le fate ignoranti...Saturno Contro....stefano accorsi...
Kitap okur gibi, masal dinler gibi geçen 3-4 saat...

"sempre in attesa, posso chiamare la mia pazienza "amore". e' un'amore che non ti chiede tanto di contro....... & duvarın final yazısı....


Iyiyim birkaç gündür; biliyorum gelecek hafta sarsabilir yeniden, hazırlıklıyım da ama bir iki gündür gülüyorum, güldürüyorum işte...

3 yorum:

  1. Belki de sarsmaz ve umarım öyle olur. Ferzan'ı tanısın, eminim çok sevecek :)

    YanıtlaSil
  2. öyle umalım tabii ama bakalım ne olacak Aslı ?:)
    sevdi zaten çok ! o kadar anormal birşeydi ki daha önce hiç seyretmemiş olması, birden "ahhh şoktayım " dedim..apar topar eve götürüp, gecenin o saatınden sonra iki film üstüste koydum, canımmm sevdi ama:)

    YanıtlaSil
  3. Cahil Periler. Diger Ferzan filmlerini seyrettim ama Cahil Periler'i geçen yıl izlemiş çok etkilenmiştim. Hatta 2009'un en etkileyici filmi olarak yazmıştım blog'uma :) Ne güzel arkadaşının da öğrenmesi

    YanıtlaSil