29 Ekim 2009 Perşembe

mahvolan dugun

Karisik kurusuk bir ruya...Hepsi, uzun zamandir gormedigim insanlar, hicbiri tanidik mekan degil, butun gece a.lisesi ekibi...
s.e ile a. evleniyor (zaten iki bucuk senedir evliler), dugun guya kendi evlerinde yapiliyor ama kendimi bildim bileli oturduklari o ev degil, garip bir yer. Giris kapisindan bahceye kadar uzanan neredeyse 100 basamakli bir merdiven ve merdiven kenarinda kar kat, 3 duvarli buyuk salonlar var. Dugun icin masalar kurulmus, uzerleri ortanca gibi cicekler ile suslenmis, cok zarif cok sik.
Misafirlerinin cogunu tanimiyorum ama aile bana ozel bir ihtimam gosteriyor, once adasim anne geliyor, kaldiriyor oturdugum masadan arka masadaki akrabalari ile tanistiriyor. Hemen sonra kiz kardes av.y geliyor, aynisini yapiyor, yine kalkiyorum masadan yine ayni insanlar ile tanistiriliyorum.
y. ile salonun ortasindaki adanin uzerine kurulan bufeden birseyler alirken, elbisesi dikkatimi cekiyor, bembeyaz, kat kat, 12 yas kiz cocugu dugun elbisesi gibi birsey sasiriyorum. Tam bunlari dusunurken elimdeki ickiyi uzerine dokuyorum, kucuk leke buyuyor, once mavi sonra yesile donuyor.
y. bir garip, sanki kendisi degil, sanki orada degil, daha dogrusu zihin ozurlu biri gibi davraniyor.
Cok zip zip bir ruya, tam elbiseyi temizlemeye calisirken, adas anne geliyor, y. aliyor, tanisilan akrabalar bana donup " siz ne kadar kibar birisiniz" diye iltifat ediyor, m.moon etrafimda dolaniyor, merdiven kenarinda durup onu gondermeye calisirken, a.liseli ekibin tamami merdivenden iniyor, cucu'yu goruyorum, ahh soktayim, adama birseyler olmus, takim elbisesi icinde gunes gozlukleri ile pek bir havali, sonra en alt kattaki salonda dr.l.g ile eskiden oldugu gibi cok egleniyoruz, dans ediyoruz. Evli cift gelip gidiyor, ortalik talan, her zaman cok zarif olan adas annenin kilik kiyafeti bir acayip, mahvolan dugunu kurtarmaya, y.yi kontrol etmeye, kimseye birsey caktirmamaya calisiyor...

Tamami ile cok garip ve kendisinden hicbir mesaj cikaramadigim bir ruya. Hepsi sevdigim insanlar ancak, guncel hayatimdan, dusuncelerimden uzaklar ve bu konumdaki insanlari ruyamda gordugumde, ruyanin yorumunun da onlar ile ilgili oldugunu dusunurum, onun icin kalkar kalkmaz y. gecti aklimda, acaba hersey yolunda mi diye...facebook sagolsun aktif olarak yasadigini biliyorum, suanda da Ny'da ve yagmurlu havada alisveris yapmanin ne kadar zor oldugunu bildiriyor bizlere:) onun icin iyi oldugunu anlamam ile sevindim ama acikcasi elim gitmedi ruyanin anlamina bakmaya..hayirlisi olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder