9 Ekim 2009 Cuma

Senin Kıçın Açık Kalmış




Bazen kendim bile bilinçaltımda yatan, akıllara zarar senaryolara şaşırıyorum..
Uzun, her detayını gayet net bir şekilde hatırladığım,enteresan hem de çok enteresan bir rüya ile uyandım bugün.
Bu rüyanın enteresan olan tarafı uzun ve akıldışı sahnelerin olması değil, olayların birbirini mantıklı şekilde takip etmesi, hiç bir kopukluk ve rüya aleminde sıkça rastlanan hop hop şeklinde  başka bir mekana ve olaya geçişin olmaması. Aynı konunun başlangıcı,gelişimi ve bitimi...
Tarantino'yu aratmayacak kıvamda kan gövdeyi götürdü bu gece...
Polisiye bir rüya..Cinayet,polisler,savcılar,kaçış,pişmanlık...Birkaç yabancı oyuncu dışında ( Diyarbakır'lı bir emniyet md. - ne alaka ? ; Trakyalı bir anne - ne alaka? ) diğerleri hep yaşantımdan kişiler...Suçlanıyorduk, kaçıyorduk, kaçırılıyorduk...Ben devamlı ağlıyordum ama babamın "ne olursa olsun kızımsın, seni affediyorum " repliğinde ise kopuyordum...
Tırmanılan merdivenler, kullanılan kırmızı renkli süratlı arabalar, taramalı tüfekler, kalabalık içine karışıp kaçmalar, baskınlar , elimizde pasaportlar ile sınıra ulaşmalar....film gibi...




Şimdi rüyayı anlatacağım birçok kişinin "senin kıçın açık kalmış" yorumu yapacağı kesin ama işin aslı öyle değil tabii. Rüyanın yorumu , önümüzde ki günlerin çok süpriz, çok acayip ve çok büyük olaylara gebe olması...




Ben rüyaların kadınıyım. Aklıma gelen, başıma gelir , rüyalar da yol gösterir...İsteyen inanır isteyen inanmaz ama bu böyledir !














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder